جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:انتخابات 1400، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، عفاف و حجاب!، ویدئوها

آخوند داریم تا آخوند… ولی کدامیک رییس دو قوه می شود؟!

⚠️ پرونده‌ی روزنامه‌نگار مینابی منع تعقیب خورد
🔺صبح یکشنبه ۱۵ مرداد جلسه‌ی رسیدگی به پرونده‌ی مهدی میرابی، روزنامه‌نگار هرمزگانی، در دادسرا برگزار شد و با رضایت اداره‌ی دولتی (رئیس اداره‌ی ورزش میناب)، پرونده مختومه شد.
🔺بنا بر گزارش رسانه‌های محلی، در روزهای اخیر،  امام جمعه بندرعباس بعد از انتشار خبر شکایت از این روزنامه‌نگار، به آن واکنش نشان داده و گفته بود: خبرنگاران حلقه ارتباط مردم با مسئولان هستند. 
🔺حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در نماز جمعه تاکید کرده بود: مسئولان برخورد قضایی با خبرنگاران را در دستور کار قرار ندهند. خبرنگاران هم مانند مسئولان گاهی اوقات اشتباه می‌کنند.
🔺او گفته بود: خبرنگاران معضلی از جامعه را با نگاه خود پیدا و منتقل می‌کند تا مسوولان نسبت به آن آگاه شده و برای حل آن تلاش کنند و این درست نیست که برخی مسوولان با آنان برخورد قضایی کنند. بی‌مهری با خبرنگاران نادرست است، چراکه این‌ها منافعی از بیان مسائل و مشکل‌های مردم ندارند.
🔺او که رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان است، می‌گوید: گاهی ممکن است مسائل و مشکلاتی وجود داشته باشد و ما به عنوان مسوولان تحمل بیان نقد از سوی رسانه‌ها را نداریم.
🔺به گفته‌ی عبادی‌زاده، «خبرنگاران بسیاری ناملایمات را به جان می‌خرند تا حقایق را باز گو می‌کنند، جاهایی هم ممکن است خطا کنند که این طبیعت انسان است، همانطور که ما مسوولان ممکن است خطا کنیم».
 
@mostaghelnewspaper
 
منبع: کانال تلگرامی روزنامه مستقل
 
 
play-sharp-fill
⚠️ وعده رئیسی: بساط کشف حجاب در کشور هم حتما جمع خواهد شد هیچ نگران نباشید!
@mostaghelnewspaper
 
منبع: کانال تلگرامی روزنامه مستقل

پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=69563

  تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۲، ساعت: 07:15