جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:اسیرکُشی محسن شکاری، اعدام قهرمان کشتی نوید افکاری، اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، دادستان ذبیح زاده، در چنگال غارتگران میراث فرهنگی، دیگر نمی توان دم فرو بست، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، من هم در اتاق بازپرس حسینی بودم، نامه سرگشاده به ریاست محترم قوه قضائیه، وزیر محترم اطلاعات

نامه سرگشاده – بخش سی و سه: ننگ وزارت اطلاعات و ۱۹۳ تیتر وبسایت انجمن فرویدی

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و عرض ادب

احتراماً از آنجائی که چمانی در قرار نهائی اش به گزارش مبهم کارشناس اداره اطلاعات استناد کرده که او نیز در مشاعره یک نفره خود برای خلق اتهامات من درآوردی خود به مطالب وبسایت انجمن فرویدی متوسل شده، لذا اعضای آزاد انجمن فرویدی نیز برای پاسخ به این اتهامات اقدام به پرینت ۲۲۰ صفحه مطلب به عنوان نمونه از وبسایت انجمن کردند تا نشان دهند افاضات مستر ضاد ننگ وزارت اطلاعات فقط غرض ورزی و باند بازی است. لیست آن مطالب در ادامه خواهد آمد. اما قبل از آن بخشی از گزارش به اصطلاح کارشناسی آن مرد:

 

ب) انتساب اتهام به متهمه:

۱- تبلیغ علیه نظام

۲-تشکیل گروه غیرقانونی

۱- اهم اقاریر متهم تا این تاریخ:

۱- بارگذاری مطالب و پستهای مخالف نظام و طرفداری از اغتشاشگران در وبسایت و دیگر کانال های انجمن فرویدی به سردبیری میترا کدیور و همکاری دیگر همکاران وی بر علیه نظام

۲- زیر سوال بردن احکام قوه قضائیه با انتشار مطالبی با عنوانهای اعدام های غیرشرعی و غیرفقهی، انتساب اسیرکشی به سبک داعش به قوه قضائیه با انتشار مطالبی در خصوص کلمه قصاص اعدام برای نوید افکاری، اعدام محسن شکاری

۳- زیر سوال بردن احکام اسلامی، توهین به پیامبر اسلام و همسرشان حضرت خدیجه با عنوان پیامبر ساختگی، انتساب دروس حوزه علمیه به یهودیت و برگفته بودن از کتاب تلمود

۴- اتهام قتل مهسا امینی به نظام مقدس اسلامی

۵- ایجاد شبهه در مبانی دینی در لوای روانکاوی مانند اسناد تقلبی بودن قبر امام حسین، انتشار فیلم های غیراخلاقی بر علیه نظام از تخلفات برخی افراد معلوم الحال، مدیر کل حجاب و لواط گیلان و غیره… رجوع به وبسایت انجمن فرویدی

 

“اهم اقاریر متهم” “تا این تاریخ”!! فقط از یک ننگ وزارت اطلاعات برمی آید که مطالب یک رسانه را به عنوان “اقاریر” جا بزند! او می داند کلمه “اقرار” چه بار حقوقی سنگینی دارد! “تا این تاریخ” هم نشان می دهد که چرا او در دوسری یک بار دو زن “قزمیت” و یک بار یک زن “بسیار قزمیت” را برای خبرچینی به زندان فرستاد!”. یا شاید هم قصد داشته “اقاریر” بعدی را تحت شکنجه از من بگیرد! آیا وزیر محترم اطلاعات از این اقدامات خبر دارد؟

او هیچ نمونه ای از مطالب و پست های مخالف نظام” به دست نمی دهد، درست مثل مرشدش مهدی براری!

اگر در وبسایت انجمن فرویدی کلمه “خدیجه” را سرچ کنید هیچ مطلبی نمی آید. اگر کلمه “پیامبر” را سرچ کنید مطالبی که می آیند به قرار زیر هستند و همگی هم در فاصله ۳۰ مهر ۱۳۹۴ تا ۱ شهریور ۱۴۰۲ چاپ شده اند! یعنی که گنده تر از او در خود وزارت اطلاعات که بغل گوش ما در تهران هستند کور بوده اند و فقط این جوجه اطلاعاتی در کل آن وزارتخانه زبل و کاربلد است! هیچکدام از آن مطالب هم در مازندران بارگذاری نشده اند! و رذالت این مازندرانی ایران فروش هم در همین است! او در پایان ۲۰ ساعت بازجوئی از من پرسید “آیا یک پنل خورشیدی ارزشش را داشت؟”. همانی که می گفت از آن ۲۴ ساعت اولیه بی اطلاع است و نمی تواند راجع به آن اظهار نظر کند. این نجاست سنگ پیامبر و حضرت خدیجه را به سینه می زند! او به این ترتیب به من فهماند که به اصطلاح داریم از کجا می خوریم. ولی آن بدبوی بدپوزبدنهاد نمی داند که جوجه را آخر پاییز می شمرند. در ادامه درخواهیم یافت که او باجناق آن دو مرد “بیسیم دار” در امامزاده علی است.

 

اسناد تقلبى بودن قبر امام حسین در کربلا و نهی صریح پیامبر از قبر سازی و مرده پرستی
               
    ۱ شهریور ۱۴۰۲

 

خووووب، پیامبر هم که کودک همسری نداشته، پس دیگر دردتان چیست که قانون را اصلاح کنید؟؟!!
               
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

 

نماینده مخالف لایحه امنیت زنان/ مگر عثمان (و …) دختر پیامبر را زیر مشت و لگد نکشتند؟
               
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

 

سرو کاشمر: تفاوت پیامبر ایرانی و خلیفه اسلامی
               
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

 

رازهای حرمسرای پیامبر اسلام
               
    ۲۳ دی ۱۴۰۱

 

جناب، حدود الهی کاملاً صریح هستند و خروج از آنها بدعت و حتی شرک است! قصاص سه خراش با قتل!!! مضافاً زمان پیامبر همه هم سلاح حمل می کردند و هم آن را «می کشیدند»!!!
               
    ۲۱ آذر ۱۴۰۱

 

خب فوتبال زمان پیامبر «دلی» بوده! در تیم امت!!
               
    ۳ آذر ۱۴۰۱

 

الگو نداشته اید؟ پس پیامبر الگو نبود؟!!
               
    ۱ آذر ۱۴۰۱

 

خود پیامبر در همه جنگ ها شخصاً شرکت می کرد!!!!
               
    ۳۰ آبان ۱۴۰۱

 

لباس آخوندی لباس پیامبر نیست، لباس تشکیلاتی و لباس شهرت است
               
    ۱۲ آبان ۱۴۰۱

 

بله پیامبر به شهادت می رسد چون قرار نبوده بیت المقدس فتح شود، عمر با رومی ها ساخته بوده که به ایران حمله کنند
               
    ۴ مهر ۱۴۰۱

 

جشن تعطیلی راشاتودی و اسپوتنیک در سرتاسر اروپا! این کفتارها همانهائی هستند که به نام آزادی بیان هر نوع توهینی را به پیامبر اسلام مجاز می دانند!
               
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

 

پیامبر فرمان جنگ با رومی ها را می دهد ولی ابوبکر و عمر و سعد به جنگ ایران می آیند… در این بین هم پیامبر مسموم می شود!! جالب نیست عرب-ذوب ها؟؟
               
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

 

حقیقت محض… جز این که حتی نوح پیامبر هم مسئول عمل «پسرش» نبود چه برسد به این که کسی مسئول عمل «پسر باجناقش» باشد!!
               
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

 

اعلامیه عاشورائی: سند ۱۷: نژاد ستیزی در سخنان «پیامبران» و پیشوایان بهائی
               
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

 

خداوند حداقل سه بار در قرآن به پیامبرش فرموده «تو حفیظ (مردمان و جامعه) نیستی»!/ ولی خب البته همیشه و همه جا از پاپ کاتولیک تر وجود داشته!!!
               
    ۲۷ تیر ۱۳۹۶

 

پیامبران خدا هم در ابتدا فقط «یک نفر» بودند
               
    ۳۰ مهر ۱۳۹۴

 

 در مورد این که قبر امام حسین دو بار کاملاً با خاک یکسان شده و بعداً هم در یک مساحت بزرگ در آن منطقه زمین کشاورزی احداث شده از خود منابع شیعه در آن مطلب سند آورده شده!! اما چرا بخش دوم مطلب درباره ”  نهی صریح پیامبر از قبر سازی و مرده پرستی” را مسکوت می گذارد؟! قبر سازی و مرده پرستی مبانی دینی است؟ یا واقعاً بر خلاف نص صریح پیامبر است؟ بعد تو مرا به فرقه سازی متهم می کنی و برایم درخواست مجازات زندان می کنی چون نص صریح پیامبر را پیش کشیده ام؟؟ چون دلسوزانه می گویم این پولهائی را که صرف قبرسازی می کنید صرف بهبود زندگی مردم در داخل کشور کنید؟ از ۱ شهریور که من این مطلب را چاپ کردم تا ۱۵ مهر که جنگ غزه شد و شماها فهمیدید که کسی در ایران برایتان نمی جنگد فقط ۴۵ روز فاصله بود! چون که پولهای مردم را صرف قبرسازی کرده بودید!

در مورد تک تک ادعاهای این ننگ وزارت اطلاعات کافی است موارد ادعا شده را بصورت کلیدواژه در وبسایت ما جستجو کنند. اگر هم فکر می کند ما مواردی را حذف کرده ایم که خب باید خودش شعور می داشت و از آن مظلب عکس و پرینت می گرفت!

اما از همه مهمتر این است که بیش از ۹۰ درصد مطالب وبسایت ما بازنشر مطالب جاهای دیگر است و طبق قانون اگر کسی در رابطه با آنها مسئول باشد آن کسی است که اول بار آن را نشر داده.

در مورد “زیر سوال بردن احکام قوه قضائیه با انتشار مطالبی با عنوانهای اعدام های غیرشرعی و غیرفقهی” اولاً که خود قوه قضاییه چندین سازوکار پیچیده برای زیر سوال بردن احکام خودش را در خود دستگاهش بنا نهاده است. از دادگاه تجدید نظر و اعتراض به رآی دادگاه بدوی تا دیوان عالی و اعتراض به رای دادگاه تجدید نظر و انواع اعاده دادرسی و بین شرع و…!! در ثانی عبارت اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی را یک حقوقدان به کار برده که خود او هم از مطالب آیات عظام و فتاوی آنها بهره برده و اگر این ننگ وزارت اطلاعات با این عبارت مشکل دارد باید به سراغ آن حقوقدان و آن فتاوی برود. مثلاً یکی از تیترهای این بخش در وبسایت : “آیت الله مکارم شیرازی: قاعده درء در پرونده آرمان جاری است” می باشد! یکی دیگر از تیترها هم “ درخواست اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه پذیرفته شد/ رهبری متشکریم!” و یک تیتر دیگر “ سایت انجمن فرویدی نه تنها از روانکاوی که از وطن و دین و حقیقت حراست میکند”!!!

“با انتشار مطالبی در خصوص کلمه قصاص اعدام برای نوید افکاری” شبیه هذیان های مهدی براری نیست؟!

” ایجاد شبهه در مبانی دینی در لوای روانکاوی مانند انتشار فیلم های غیراخلاقی بر علیه نظام از تخلفات برخی افراد معلوم الحال، مدیر کل حجاب و لواط گیلان و غیره”! یعنی انتشار فیلم های لواط کاری دوستان در مبانی دینی ایجاد شبهه می کند!! این دیگر چه جور دینی است؟؟ خب نجاست من با همین نوع دین است که مشکل دارم! بعد انتشار این فیلم ها بر علیه نظام هم هست!! حالا کی تبلیغ علیه نظام می کند؟ آری آن مهدی براری هم برای فاش شدن لواط کاری “برخی افراد معلوم الحال” خیلی بال بال می زد، حالا چرا فقط خدا می داند! بخصوص که در همه موارد هم کسی که آن لواط کاری ها را فاش کرده بود قربانی آن لواط کاری بوده نه من و “لوای روانکاوی”!!! امان از باجناقی!

اما ۱۹۳ نمونه از مطالب وبسایت انجمن فرویدی که آن بدبوی بدپوز بدنهاد “ندیده”. برای چمانی هم صرف نمی کند آنها را ببیند، برای یاسر عسکری هم همینطور، شاید حتی برای قاضی دادگاه انقلاب هم، بعداً معلوم خواهد شد.

 

۱

” شکست آمریکا در کرمانشاه “/ راهش همین بود

۲

«۱۵ فروردین سالروز عملیات حیرت انگیز H3» را گرامی می‌داریم.

۳

«آبروی نظام» آقایان، چرا شماها آخرین نفراتی هستید که حرفهای رهبر را می شنوند ؟!

۴

«دوستان» نتانیاهو سی سال است که به نام «روانکاوی» (!!!) مشغول شرمسار کردن مردم از هویت ایرانی خود هستند

۵

«رویکردی که رضایت مردمی را مبدا مشروعیت بخشیدن به حکومت می داند و آنرا تزیینی نمی داند»

۶

«سمت درست تاریخ ایستادن» یک کد است، آنها با همین کدها با هم صحبت می کنند، مثل آن ۹تا ۲۲

۷

ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد/ شکست آمریکا در کرمانشاه

۸

«کدخدا» ی روحانی حتی از طالبان هم در «میدان» شکست خورد، «دیپلماسی» هم فقط برای پذیرش شکست بود…

ظریف گوگولی مگولی!

۹

«کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا»

۱۰

# ایران_تسلیت

۱۱

۱۰ هزار فلامینگو با وجود شرایط مناسب در دریاچه ارومیه ماندگار شدند.

۱۲

۲۰ دی ۱۳۶۵ حمله موشکی عراق به مدرسه فیاض بخش بروجرد

۱۳

۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا گرامی باد

۱۴

On the day U.S forces killed Soleimani, they targeted a senior Iranian official in Yemen

۱۵

Only 3 Countries Left Without a Rothschild Central Bank

۱۶

The Truth About Benjamin Netanyahu’s Anti-Iranian Propaganda

۱۷

Trump’s order to kill Soleimani is already starting to backfire

۱۸

آره جانم، کشتار ۶۰ میلیون سرخپوست از طریق «اهدا»ی پتوهای آغشته به ویروس آبله مرغان فقط یک نمونه از جنایات بیولوژیکی آمریکاست

۱۹

آمدن پوتین به تهران مکرون را به دریوزگی کشاند

۲۰

آمریکا به عراق: ما کشورتان را با خاک یکسان کردیم تا برایتان دموکراسی بیاوریم ولی حق ندارید از این دموکراسی بر علیه خودمان استفاده کنید!

۲۱

آمریکا ترور سردار سلیمانی را با ترور فرمانده ارتش دریایی ژاپن در جنگ جهانی دوم یکی دانست!!/ فریب خوردگانی که طرفدار مذاکره با این دیو هستند تحویل بگیرند!

۲۲

آمریکا شبانه پایگاه هوایی بگرام را ترک کرد/ تبریک اسپهبد شهید!

۲۳

آمریکا ناو هواپیما بر خود را از تیر رس موشک های «شبه نظامیان شیعه» خارج کرد!

۲۴

آمریکایی‌ها با فرهنگ و تمدن ایران مشکل دارند

۲۵

آن زمانی که ترامپ فکر می کرد می تواند بدون مجازات همه قواعد و همه تعهدها را زیر پا بگذارد…

۲۶

آن فرح “دیبای پوستِ خَر کَن”

۲۷

آی «تودهنی»های رهبر آدم می‌کند! آی آدم می‌کند!

۲۸

آیا وزرات اطلاعات و اطلاعات سپاه و حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از شبکه مازندرانی های قوه قضائیه خبر دارند؟؟ از اکبر طبری گرفته تا بیژن قاسم زاده و تا ” سید” جواد ذبیح زاده تا ” سید” عباس حسینی تا…!!!!!

۲۹

آیت الله مکارم شیرازی: قاعده درء در پرونده آرمان جاری است

۳۰

آیزنهاور: گمان نمی‌کنم منطقه‌ای مهمتر از ایران روی نقشه جغرافیایی جهان وجود داشته باشد

۳۱

ارتش فدای ملت!

۳۲

ارسال دو پرونده جدید از ایران به یونسکو برای ثبت در میراث جهانی

۳۳

از مرده سردار سلیمانی بیشتر از زنده اش می ترسند! آیا این تعریف واژه «شهید» نیست؟

۳۴

اشک های رهبر

۳۵

اطلاعات سپاه به این آخوندهای خیکی هم بپردازد!

۳۶

اعلامیه عاشورایی انجمن فرویدی

۳۷

اعلامیه عاشورایی انجمن فرویدی: سند ۲۰: ایلومناتی و بهائیت

۳۸

اقتدار از این بالاتر که آن صندلی وسط ۴۲ سال است که خالی است و … روی آن دو صندلی دیگر هم سفرا نشسته اند نه روسای دولت ها؟؟ مگر این که معنای سفیر را ندانیم!

۳۹

اگر بحرین از ایران جدا نمی شد

۴۰

الهم عجل لولیک الفرج/ دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، سرباز:

۴۱

امروز ایران به بزرگترین قدرت نظامی جهان پهپاد می دهد و نیروهایش را آموزش می دهد/ اتوماتیسم تاریخی!

۴۲

امیر پور دستان: ترور بیولوژیک توسط محصولات تراریخته

۴۳

اوکراین تمرگید سرجاش! بزودی من هم جریان آن هواپیما را رسوا می کنم

۴۴

ایران به چنین بهایی ایران باقی ماند

۴۵

ایران عضو بریکس شد

۴۶

ایمان بیاوریم به محور مقاومت

۴۷

این جامعه لجن است

۴۸

این سومین بار است که بر سر اوکراین تا لبه جنگ جهانی سوم می رویم، راستی چرا هواپیمای اوکراینی و نه هواپیمای ۱۹۰ کشور دیگر؟؟

۴۹

این که تو چشم رهبرت نگاه کنی و دروغ بگوئی واقعاً جایزه دارد

۵۰

این همان Rectitude Psychique لکان است که مافیائی که با انجمن فرویدی درافتاده هیچ درکی از آن ندارد

۵۱

اینها همانهائی هستند که پز می دادند در عنوان سپاه نام ایران وجود ندارد!

۵۲

با اینهمه انجمن فرویدی همچنان به همین دادگستری شکایت می برد !

۵۳

بالاخره حرف دلشان را زدند: تروریستی خواندن سپاه! آن ۹ تا ۲۲ را که فراموش نکرده اید؟

۵۴

برافراشتن پرچم سرخ کین خواهی

۵۵

برای اولین بار،پاسخگویی معاون اول قوه قضائیه به ۸۱درخواست مردمی

۵۶

برای جنگ نکردن باید انتقام سخت گرفت

۵۷

برای رهبری هم ۲۰۲۱/۱۲/۱۲ معنا دارد!

۵۸

به جای شیعه علی بودن

۵۹

به دلیل ازدحام متراکم سطح خیابان ها مردم نمی توانند از ایستگاه های مترو خارج شوند!

۶۰

به شما گفته بودیم که انتقام خون اسپهبد شهید خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه خواهد بود

۶۱

بهائی اینترنشنال هم به جمع دلواپسان تضعیف احتمالی اسلام در ایران پیوست!!

۶۲

بهتر است شاه اسرائیل شود!

۶۳

پارسال در این روزها ترامپ حتی تصورش را هم نمی‌کرد که دیگر هرگز نخواهد توانست «جشن بگیرد»!

۶۴

پارلمان عراق طرح خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را تصویب کرد

۶۵

پاسخ رهبر انقلاب به نامه جهانگیری: کلیه دستگاه ها موظفند قاطعانه با پرداخت های غیرمتعارف برخورد کنند

۶۶

پاسخ های اعضای انجمن فرویدی به کامنت هائی ذیل پست «کیست که بداند و کیست که قدر بداند!» در اینستاگرام انجمن

۶۷

پیکر سرباز شهید ایرانی در میان گل‌ها

۶۸

تابعیت دوگانه اوکراینی: زرنگی زیاد جوانمرگی میاره!

۶۹

تاکیدرهبری به سلامت دستگاه قضا ۵ساله شد

۷۰

تدارکات عراقی ها در محل شهادت فرماندهان مقاومت در نزدیکی فرودگاه بغداد

۷۱

ترامپ برای محافظت از جان بی ارزشش به دریوزگی از روسیه و کره شمالی افتاد/ خون اسپهبد سلیمانی!

۷۲

️تصویری پرمعنا از حاشیه تشییع پیکر شهدای حمله # تروریستی تهران

۷۳

توکلی: شفاف‌سازی مانع بروز فساد در کشور می‌شود

امام راحل(ره) حتی دارایی بسیارناچیز خود را به رسانه‌ها اعلام کردند

۷۴

جای خالی سردار وطن اسپهبد سلیمانی

۷۵

جناب صادقی، رهبر گفت واکسن «از آمریکا و بریتانیا وارد نشود»، شناخت آمریکا و بریتانیا هم یک مسئله فوق تخصصی است در حوزه «امنیت ملی» و در صلاحیت شخص رهبر!!

۷۶

چرا باید روزی سه بار سخنان ژنرال کلارک را مرور کنیم

۷۷

چرا من از آذر ۹۹ دکتر سعید محمد را انتخاب کردم؟

۷۸

چه شد که از «فرهنگ ناجی» «اخلاص در بیان – اخلاص در عمل – اخلاص در فکر» رسیدیم به «حیف و میل»! ۷۰۰ میلیارد دلار؟؟؟

۷۹

حالا باور می کنید که آن هواپیما آدم فروشی خود اوکراین بود؟

۸۰

حرف مرد یکی است: از چهل سال قبل از انقلاب تا چهل سال بعد از انقلاب!

۸۱

حکم موقت دادگاه بین المللی لاهه به نفع ایران

۸۲

حماسۀ عین الاسد/ از هر زبان که می شنوم نامکرر است!

۸۳

حمایت یکپارچه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مجلس از سپاه پاسداران

۸۴

خب پسر هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر است، پسر قاسم سلیمانی چه کاره است؟؟

۸۵

خشم یاران لومپن همایون پور در تشکیلات جهانی بهائیت از افشاگری های اخیر سایت انجمن فرویدی

۸۶

خوشا بحال بچه های فلسطینی که هم حاج قاسم را دارند و هم رقص و پایکوبی شان را !

۸۷

دبیر ستاد از من خواست صحبت های رهبری را حذف کنم

۸۸

دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار «مصونیت قضایی تام» برای رسانه‌ها در مبارزه با فساد شد

۸۹

در دیدار رئیس جمهور افغانستان؛ رهبر انقلاب: موضوع آب رودخانه های مرزی باید حل شود

۹۰

در مورد رپتایل ها نمی دانم ولی در مورد ناتانیل روتچیلد خیلی می دانم، و در مورد قاچاق کودکان توسط سفارت اوکراین در آمریکا

۹۱

درخواست اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه پذیرفته شد/ رهبری متشکریم!

۹۲

دهم اردیبهشت روز ملی «شاخاب پارس» خجسته باد

۹۳

دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس گرامی باد

۹۴

دومین اقدام انقلابی مجلس… دوازده یازدهم

۹۵

رأی قطعی خلع ید هفت تپه به دولت و خریدار ابلاغ شد/ خجسته باد

۹۶

راحلان طریق می دانند که ماندن نیز در رفتن است/ شهید آوینی

۹۷

رازهایی از زندگی فرح پهلوی، فراتر از فساد اخلاقی

۹۸

رستاخیز عراق سه هفته پس از ترور اسپهبد سلیمانی و یارانش

۹۹

رهبر انقلاب دربارۀ واکسیناسیون اجباری: هیچکس بر نفس مومن ولایتی ندارد

۱۰۰

رهبر انقلاب: بازرسی‌ها را هر چه می‌توانید افزایش دهید و قوه‌ی قضائیه را از درون اصلاح کنید/ آبروی نظام بالاتر از آبروی اشخاص است

۱۰۱

رهبر انقلاب: در ریشه‌کنی فساد از درون قوه که مایه‌ مباهات شما و سرافرازی اکثریت قضات دادگاه‌ها و دادسراها است هیچ تردید و درنگ نکنید

۱۰۲

رهبر انقلاب: رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی را هجو کنید

۱۰۳

رهبر انقلاب: ملتهای منطقه با نگاه تحسین و حسرت به حضور مردم در روز جمعه چشم دوخته‌اند/ آراء مردم امانت است و این امانت باید حفظ شود

۱۰۴

رهبر انقلاب: نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند!

۱۰۵

رهبر ایران قبل از هر چیز در جریان نقشۀ بابا جون شما برای ریاست جمهوری مادام العمر – و شاید موروثی – بوده!

۱۰۶

رهبر معظم انقلاب : باید در داخل قوه قضاییه با افراد متخلف و فاسد با جدیت و قاطعانه برخورد شود

۱۰۷

رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند

۱۰۸

رهبر معظم انقلاب: مسئله‌ی اصلی مردم فضای مجازی نیست

۱۰۹

رهبری: با فساد مبارزه جدی شود، با ویژه خواری مبارزه جدی شود، با قاچاق مبارزه جدی شود

۱۱۰

رهبری: عظمت ایران یک امر تاریخی است

۱۱۱

روحانی در نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب درباره برجام: ملت بزرگ ایران عزتمندانه مقاومت کرد، عزتمندانه مذاکره کرد، و عزتمندانه توافق نمود

۱۱۲

زلنسکی مدت‌هاست که در میان دود کوکائین به سر می‌برد

۱۱۳

زنده باد دادستان زنجان

۱۱۴

ژنرال بلندپایه اسراییلی: ایرانی ها ملتی پیچیده، متمدن، صنعتی، جوان و با استعداد هستند برای همین برای اسراییل خطرناکترند!

۱۱۵

ژنرال پترائوس درباره ژنرال سلیمانی

۱۱۶

سایت انجمن فرویدی نه تنها از روانکاوی که از وطن و دین و حقیقت حراست میکند

۱۱۷

سخنان فرمانده کل سپاه درباره گروه جهادی مستقر در جاسک و …

۱۱۸

سخنان مقام معظم رهبری درباره مساله حجاب در دیدار با ائمه جمعه

۱۱۹

سرباز ایران/ مرحوم زائر عباس تنگستانی مسن‌ترین رزمنده دفاع مقدس از شهر ما # برازجان است

۱۲۰

سردار سرلشگر قاسم سلیمانی در عراق به شهادت رسید

۱۲۱

سردار سلیمانی روی جلد مجله نیوزویک/ چه قدر خوب میدانند که حافظه ی آدمیان کمتر از حافظه ی دو ساعته یک ماهی است!

۱۲۲

سه مرد خطرناک! وقتی پژوهشگر اندیشکده آمریکایی درباره ژنرال قاسم سلیمانی کتاب می نویسد

۱۲۳

سید علی خمینی: ملت انقلاب نکرده‌اند که یک فاسد را بیرون کنند و فاسد دیگر سرکار بیاید/

۱۲۴

شنیده ام در حکومت علی(ع) چون فردی به قضاوت منصوب می شد از هراس بر خود می لرزید و مضطرب می گفت «انالله و انا الیه راجعون»

۱۲۵

شهدای سرافراز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج پارس

۱۲۶

طبق قوانین بین المللی ترور یک مقام بلندپایه نظامی و یا دولتی به معنای اعلان جنگ است، توی جنگ هم حلوا پخش نمی کنند!

۱۲۷

ظریف: توانایی موشکی ایران باعث پیشبرد نبرد جهانی علیه داعش است

۱۲۸

عکس / غواصان مشهور، اندکی قبل از شهادت

۱۲۹

غربی‌ها این حساسیت‌ را نسبت به در خلوت واقع‌شدن قدرت دارند

بخوانید «کشورهای پیشرفته دنیا!»

۱۳۰

فارن پالیسی اعلام کرد؛ «سردار سلیمانی» در میان ۱۰ متفکر برتر جهانی

۱۳۱

فرق اوکراینی و یمنی!

۱۳۲

فرمان مهم رهبر انقلاب به سرلشکر باقری درباره مقابله با کرونا/ رزمایش مقابله با احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی»

۱۳۳

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه: هشت سال جایگاه سرلشکری دارم، قطعا تایید می‌شوم

۱۳۴

فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد تشکیل بسیج دریایی/ دستور توقیف کشتی‌های ترال در محدوده غیرمجاز را صادر کرده‌ام

۱۳۵

قاسم سلیمانی: جمهوری اسلامی اراده برخورد دارد

۱۳۶

کدام ایرانیان موزه ملی رژیم اسرائیل را تجهیز کردند؟

۱۳۷

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

۱۳۸

کمپین حمایت از سردار سرافراز حاجی زاده و سپاه پاسداران

۱۳۹

کمپین حمایت از سردار سرافراز حاجی زاده و سپاه پاسداران/ ایستاده در غبار

۱۴۰

کیست که بداند و کیست که قدر بداند!

۱۴۱

گرامیداشت هفتاد و پنجمین سال ورود آوارگان لهستانی به انزلی

۱۴۲

گزارش روزنامه پاکستانی: سردار سلیمانی با روادید دیپلماتیک در مأموریتی برای صلح بود

۱۴۳

لاوروف: ترور سلیمانی تخطی از تمامی مرزهای قانونی و انسانی بود

۱۴۴

ما «فرار مغزها» نداریم، آنچه وجود دارد «فراری دادن مغزها»ست/

مگر حکومت فاسد پهلوی، حکومت آل سعود و امثالهم چه می‌کردند و چه می‌کنند؟

۱۴۵

مافیای روان – تشکیلات جهانی بهائیت – رضا پهلوی

۱۴۶

مشاور رئیس جمهوری سابق آمریکا: جمعیت حاضر در مراسم تشییع نقطه عطفی در خاورمیانه است

۱۴۷

معبد/غار ماسونی! آیا اینجا جائی است که بچه ها را قربانی می کنند؟

۱۴۸

مقام رهبری در دانشگاه امیرکبیر به تاریخ ۷۹/۱۲/۹ فرمودند: هیچ کس فوق نظارت نیست. خود رهبری هم فوق نظارت نیست، چه برسد به دستگاه‌های مرتبط با رهبری

۱۴۹

مگر اعلام نشد که سپاه به موضوع صید ترال ورود کرده؟؟!!

۱۵۰

من از آذر ۹۹ دکتر سعید محمد را انتخاب کردم زیرا از همان موقع اندیشکده های غربی از آمدن او بسیار مشوش شده بودند

۱۵۱

من می توانم شهادت بدهم که اقدامات «برادران بالا» ربطی به رهبری ندارد، از گوه بازی این «جوجه برادران» که مرا شنود می کنند می فهمم!

۱۵۲

من نمی دانم این گاگول ها چه تصوری از رهبری دارند!

۱۵۳

من هم از قوای مسلح ایران تعجب می کنم!

۱۵۴

من همیشه از خودم می پرسم چرا این نظام به مردمش نمی گوید که این جنگ برای دفاع از مردمی است که واجب القتل شده اند و مدام حرف از مدافعان حرم می زند؟!

۱۵۵

مهمان‌نوازی تهرانی‌ها به شیوه اربعین

۱۵۶

موافقت دولت ایران با تامین اعتبار طرح مرمت طاق کسری

۱۵۷

موردخای کدار اسراییلی: باید ایران را تجزیه کرد

۱۵۸

موشک «قاسم» به میدان آمد

۱۵۹

میلیون ها نفر در اوکراین بدون برق، آب و گرما/ البته که باید از ایران انتقام بگیرند!

۱۶۰

نشریه آمریکایی: دستان ترامپ به خون ۱۷۶ مسافر هواپیمای اوکراینی آغشته است

۱۶۱

نه جانم! ترامپ قصد دارد قبل از آتش بس در سوریه جنگ دیگری را در منطقه راه بیندازد

۱۶۲

نوعی از مخلوق دوپا که هم یارانه می گیرد و هم فاند تا… سپاه را در لیست گروههای تروریستی قرار دهد!!!

۱۶۳

نیویورک تایمز: اسرائیل دو دانشمند ایرانی را با زهر کشته است

۱۶۴

نیویورک‌تایمز: ترامپ با ترور سردار سلیمانی ناجی داعش شناخته خواهد شد

۱۶۵

هر آنکس که بد کرد کیفر بَرَد # انتقام_سخت

۱۶۶

هم قاجارها از نژاد خزرها هستند و هم آیرملوها (پهلوی ها)، هم اردوغان و الهام باکو و هم یهودی هایِ اشکنازیِ مبتکرِ صهیونیزم

۱۶۷

همسر رضا پهلوی پای دیوار ندبه در حال اجرای کامل مناسک مربوطه…!!!

۱۶۸

همه ایرانم – برای بزرگداشت خاطرۀ سردار ملی و زنده کنندۀ گاه گودرز و گیو، قاسم سلیمانی

۱۶۹

همه وزارتخانه هائی که اینجا نام می برد ماموریت دارند که سیاست های اقتصادی رهبر را به شکست بکشانند

۱۷۰

هیهات! زمان و روزگار عقیم است

۱۷۱

واقعا «فصل الخطاب» شما چه کسی است؟ رهبر یا ….؟!!!

۱۷۲

واکنش «جو بایدن» به ترور «سردار سپهبد سلیمانی»

۱۷۳

وزیر علوم: دو وزارتخانه علوم و بهداشت هرچه زودتر ادغام شوند/ خجسته باد!

۱۷۴

وقتی ملتی از جنگ نترسد و به صورت میلیونی در خیابان ها فریاد انتقام سر دهد ترامپ کله شق هم خواستار در آغوش کشیدن صلح می شود!

۱۷۵

یابوهای «رضا شاه روحت شاد»!

۱۷۶

یاد فرماندهان دلیر جنگ تحمیلی، نبرد حق علیه باطل بودم

۱۷۷

یاد مردان خطر کرده بخیر

یاد یاران سفر کرده بخیر

۱۷۸

یادش بخیر قدیم‌ها مسجدها متولی این جور کارها می‌شدند

۱۷۹

یعنی فقط باید یک فرویدی باشید تا بفهمید با این متلک های رهبر به عربستان من چه حالی می کنم

۱۸۰

یعنی لاریجانی و مطهری و پزشکیان حتی نمی دانستند که عناوین مجرمانه را باید مجلس تعیین کند!!

۱۸۱

یک روز قبل از ترور رذیلانه سردار سلیمانی نیویورک تایمز از جزییات آن صحبت کرده و مضافاً از او به عنوان فرمانده «سابق» یاد کرده!!/ مرحبا وزارت اطلاعات تاویستوکی!

۱۸۲

یک طنز پرداز آمریکائی می گفت: معلوم نیست چرا ایران رفته کشورش را وسط پایگاههای ما درست کرده؟!

۱۸۳

یکی نیست به این اسرائیل سنگ پای قزوین بگوید: تو که اصلاً پیمان عدم گسترش تسلیحات هسته ای (NPT) را امضا نکرده ای این وسط چه شکری می خوری؟؟!!

۱۸۴

کامنت انجمن:

بگذارید خیالتان را راحت کنم که حتی انتخاب عنوان ۲۰:۳۰ هم برای این بخش خبری یک پیام Subliminal است برای آماده کردن ما برای تاریخ ۲۰۳۰!!

۱۸۵

توییت حسن روحانی: آنهایی که به عدد ۵۲ اشاره میکنند بهتر است به عدد ۲۹۰ هم فکر کنند . IR655 # هیچوقت ملت بزرگ ایران را تهدید نکنید .

 کامنت انجمن:پیغام روحانی به ترامپ این بود : برای چی آثار باستانی را بزنی و خودت را تا ابد مورد لعن و نفرین همه مردم جهان قرار و دهی؟ به جایش یک هواپیمای مسافری را بزن و برنده بازی بشو! مضافاً اینکه برای بمباران آثار باستانی باید جنگنده هایت را بفرستی و خب اینجا سپاه بیکار ننشسته. ولی هواپیمای مسافری بدون هیچ مانعی در فضای ایران هست توضیح آنکه : همه شرکت های هواپیماسازی توانند هر زمان که خواستند کنترل هر یک از هواپیماهایی را که ساخته اند در دست بگیرند و آن را از کنترل خلبان خارج کرده و خودشان به هر مسیری که خواستند هدایت کنند . در نتیجه من شکی ندارم که آن هواپیما واقعاً از مسیر خودش خارج شده بود و در نتیجه موجب اشتباه پدافند هوایی شده. اگر هم طرف ایرانی این موضوع را برملا نمی کند به خاطر این است که برملا کردنش تف سربالاست و اذعان به اینکه پدافند هوایی ما در واقع در هر زمان می تواند به بیراهه کشیده شود. این یعنی که همه کسانی که در آسمان ایران پرواز می کنند می توانند در هر لحظه قربانی شوند !

۱۸۶

در واقع هم یک میلیارد یورو از صندوق ذخیر ارزی برداشت کردند و هم با این ترفند به رهبری واکسن زدند تا بعداً این واکسن زدن رهبری را مثل چماق توی سر مخالفین واکسن «اجباری» بکوبند!

۱۸۷

ترامپ همه شناورهای آمریکایی را ۱۰۰۰ کیلومتر از ایران عقب کشید

۱۸۸

امیرعباس هویدا – فواد صابران حرامزاده – گوهر همایون پور پدر مرده

۱۸۹

مقام پنتاگون: دستور خروج نیروهای آمریکایی از سوریه امضاء شد

۱۹۰

“مقام معظم رهبری” به داد ما برسید! چرا همه سعی می‌کنند آن ضحاک را رهبر جلوه بدن در حالی که خانم دکتر کدیور از ایشون می خواهند که به داد ما و جوون‌هایی برسن که “ضحاکیانی در این سرزمین گرسنه ی مغز آنها (جوانانمان) هستند”.

 کامنت انجمن:هر کسی که مطالب انجمن فرویدی را به دقت دنبال کرده باشد دیگر دستگیرش شده که رهبر و اسپهبد و میترا سه ضلع و سه رأس مثلث میترائی ایران هستند

۱۹۱

مخالفت روسیه و چین با پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده به شورای حکام درباره ایران

۱۹۲

اولین اقدام مجلس انقلابی

۱۹۳

کامنت: شما یه زمانی طرفدار پر و پا قرص رهبری نبودید؟!

پاسخ انجمن: هنوز هم هستیم، در واقع فقط ما طرفدار و خیرخواه او هستیم!

 

 

با تشکر و احترام

دکتر میترا کدیور

۰۲/۸/۲۵


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=70517

  تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲، ساعت: 09:55