جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:اسیرکُشی محسن شکاری، اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، در چنگال غارتگران میراث فرهنگی، دیگر نمی توان دم فرو بست، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، من هم در اتاق بازپرس حسینی بودم، نامه سرگشاده به ریاست محترم قوه قضائیه، وزیر محترم اطلاعات

وااای ذوقی چمانی! رئیس دیوان عالی هم نامه های مرا می خوانند!

 

 

🔵 منتظری رئیس دیوان عالی کشور خطاب به کارمندان اداری دیوان اظهار داشت: اگر می‌خواهید مورد عنایت خداوند متعال باشید؛ باید برای خدا کار کنید، در جهت تکریم ارباب رجوع تا می‌توانید تلاش کنید و هرگز کار امروز را به فردا نیاندازید، ما در برابر وقت مردم مسئول هستیم، وقت اداری را صرف خدمت صادقانه به مردم کنید.

هیچ مرجعی به اندازه مرجع قضایی و دادگاه محل تردد شیاطین نیست؛ در رسیدگی به پرونده‌ها نوبت را رعایت کنید، گاهی شیطان کاری می‌کند که گناه را کوچک بشمارید و خد‌ای ناکرده به سفارش فلان فرد، دوست، وکیل و همکار، پرونده‌ای را که موعد رسیدگی اش دیرتر است جلوتر از سایرین قرار دهید؛ این موارد حق الناس است و خداوند ظلم به بندگانش را هرگز نمی‌بخشد.

منتظری رئیس دیوان عالی کشور خطاب به کارمندان اداری اظهار داشت: اگر کوچکترین روزنه‌ای از فساد مشاهده کردید کوتاهی نکنید و موضوع را انتقال دهید، تحول در دیوان عالی کشور با وجود یک نفر ممکن نیست و یک برنامه همگانی است هر نکته نظری برای بهبود کار‌ها به نظرتان می‌رسد انتقال دهید.

به دنبال افزایش بهره وری‌ها هستیم و به شما اطمینان می‌دهم که هم ریاست قوه قضاییه و هم بنده پیگیر باز کردن گره‌ای از مشکلات معیشتی کارمندان هستیم.

#قوه_قضائیه

#حقوق #حقوقی #حقوقدان #دانشجوی_حقوق #دادستان #دادگستری #دادگاه #دادگاه_کیفری #دادگاه_حقوقی #دادگاه_خانواده #دادگاه_انقلاب #بازپرس #دادسرا #قضات #قاضی #آزمون_قضاوت #دستگاه_قضا #قوه_قضاییه #عدالت #قانون #حکم #شکایت #وکیل #وکالت #خبر #خبرفوری #خبر_فوری #قضایی #قضاوت

منبع: صفحه اینستاگرام حقوقی میزان 


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=71000

  تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲، ساعت: 10:06