جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:راز کرونا، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، وزارت بهداشت

من هم معتقدم قطعی اخیر فیسبوک و اینستا و واتساپ یک تمرین برای قطع اینترنت است

🔴 احتمال قریب‌الوقوع بودن حملات سایبری گسترده

🔹قبلاً درباره برنامه گلوبالیستها، برای قطع اینترنت و «ریست بزرگ اقتصاد دنیا»، به بهانه حملات سایبری گسترده، نوشته بودم.[۱]

🔹این روزها شایعات زیادی درباره قریب‌الوقوع بودن این حادثه، و رخداد آن تا ۱۵ اکتبر، به گوش میرسد.

🔹یکی از دلایل جلو انداختن برنامه این است که روایت «لزوم واکسیناسیون جمعی» در حال فروپاشی است. مردم دنیا هر روز بیشتر با عوارض خطرناک واکسن‌های جدید آشنا شده، و درباره تلفات ناشی از آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب میکنند.

🔹به تدریج که مردم عکسهای نوزادان به دنیا آمده از مادران واکسن‌زده را می‌بینند، و میفهمند که اکثر به اصطلاح تلفات اخیر کووید، درواقع تلفات واکسن هستند، در برابر آن مقاومت بیشتری نشان میدهند. اگر این روند چند روز دیگر ادامه پیدا کند، دیگر دفاع از واکسیناسیون اجباری عملی نخواهد بود.

🔹بنابراین قطعی اینترنت، برای جلوگیری از ارتباط مردم و اطلاع یافتن آن‌ها از حقیقت، ضروری است. اگر اینترنت کارکرد عادی خود را داشته باشد، امکان موفقیت بیوتروریسم گسترده در دنیا نیز وجود ندارد.

🔹بخشی از این برنامه در حال حاضر در استرالیا اجرا شده است. در حالی که فصل بهار استرالیا شروع شده، و قاعدتاً باید از توریستها استقبال کنند، هرگونه رفت‌وآمد تا سال ۲۰۲۲ ممنوع شده است. اگر اینترنت هم قطع شود، امکان نسل‌کشی در استرالیا بوجود خواهد آمد؛ و زمانی که دوباره ارتباط برقرار شود، شاهد ترکیب جمعیتی کاملاً متفاوتی در آن سرزمین خواهیم بود.

# پاندمی_سایبری
@dasteh_aval

منبع: کانال تلگرامی اخبار دست اول


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=58968

  تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ساعت: 12:18