پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، حکم قصاص آرمان عبدالعالی، درسنامه های دکتر کدیور، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، وزیر محترم اطلاعات

آخر یک آرایشگر لکنته با شوهر بیکاره اش چه به تهدید کردن با وزارت اطلاعات!!

“گفت: راستش من مادر غزاله شکور هستم، حتما می دانید که چه موضوعی هست. این خانم میترا کدیور دارد حرفهای مفتی میزند توی پیج، یا دهانش را می بندد یا پدرش را در می آورم… این چرت و پرتهایی که در این پیج ها می نویسد برایش گران تمام می شود. فک و فامیل آرمان است که دارد این حرفها را می زند؟ من می روم به وزارت اطلاعات شکایت می کنم.

https://freudianassociation.org/?p=59721

 

کسانی که بطور مرتب مطالب نشریات انجمن فرویدی را دنبال می کنند قطعاً متوجه شدند که وبسایت انجمن به مدت بیش از ۶۰ ساعت از دسترس خارج شده بود. علتش یک حمله سایبری به سرور وبسایت ما بود و همکار کاربلد ما تمام این ساعات را زحمت کشید تا سرور برگردد. یادتان هست که این اتفاق آخرین بار زمانی رخ داد که مطلب “اخطار رئیس انجمن فرویدی” در وبسایت ما چاپ شد؟ جالب نیست؟ حدس بزنید این بار پس از چاپ کدام مطلب این حمله سایبری صورت گرفت. بله، بعد از چاپ مطلب “استر و داوود!”!!

پس از آن که سرور سایت ما بازیابی شد نوبت به این اطلاعاتی ها رسید که افسار پاره کنند و از پنج روز پیش اینترنت را کامل روی من ببندند!!

آخر یک آرایشگر لکنته با شوهر بیکاره اش چه به تهدید کردن با وزارت اطلاعات!! 

اما خب همین زوج لکنته هم در اخبار ۲۰:۳۰ تریبون می گیرند هم در یک پیج اینستاگرامی اسراییلی و هم اجازه فیلم بازی کردن را در یک پیج “سلبریتی های قواد مام وطن” پیدا می کنند!!

جالبتر این که در مطلبی که ظاهراً پدر آرمان در اختیار یک خانم وکیل می گذارد مشخص می شود که پدر غزاله (؟!) حداقل چهار تن از دوست پسرهای دختر ۱۹ ساله اش را می شناخته!! شما کدام پدر ایرانی و مسلمان را سراغ دارید که با دختر واقعی اش چنین سلوکی داشته باشد؟ 
همچنین تعداد غلط های املائی آن مرد بیکاره در سند منتشر شده فوق نشان از میزان سواد و تحصیلات او دارد. یک مرد بیکاره و بیسواد که کوچکترین مشکلی با بی بند و باری های دخترش ندارد، یک زندگی مرفه دارد، می تواند به سفر آنتالیا و سواحل آمریکای جنوبی برود و… می تواند برای جوانترین و خانواده دارترین دوست پسر دختر ناپدید شده اش حکم قصاص بگیرد!!!!!

واقعاً این آدمها کی هستند؟ جز این که واقعاً استر و داوود هستند؟

توجه کردید که در نهایت آرمان را بدون این که در لیست اجرا باشد اعدام کردند؟ چون که نمی خواستند یک بار دیگر کسانی از خارج از قوه دخالت کنند و اجرای اعدام را به تعویق بیاندازند.

من که گفته بودم “در قوه قضاییه بیشتر از پدر غزاله (؟!) استرس می گیرند اگر آرمان اعدام نشود”!!

شهرزاد هم که بطور جدی نسبت این زوج لکنته را با غزاله به زیر سوال برد. کسان دیگری هم این کار را کرده اند که بعداً ارائه خواهم داد.

خب تا حالا استر با تئاتر “دل مادر” کل این “نفهم ترین ملت جهان” را خر کرد. حال اگر استر واقعاً مادر غزاله نبوده باشد چه کارهائی که ازش برنمی آید. داوود سوپر شل گیرنده هم که نمی تواند یک پدر واقعی بوده باشد، در نتیجه از او هم خیلی کارها ساخته است.

اما من هنوز هم با آنهائی کار دارم که در قوه قضاییه از یک پرونده مفقودالاثری یک حکم قصاص بیرون کشیدند و بعد هم از این که آرمان سریع اعدام نشود “استرس گرفتند” و او را بدون این که در لیست اجرا باشد اعدام کردند، درست مثل اعدام های شبانه و مخفیانه گروه کوکلوکس کلان.

پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=60201

  تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ساعت: 12:16