جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، عفاف و حجاب!

از کرامات شیخ ما: مو به مو «گذشته» را پیش بینی می‌کند!

♨️ حسین طائب: آمریکایی‌ها از اردیبهشت برنامه اغتشاشات را طراحی کردند؛ حمله به مراکز حساس هم از سناریوهای آنان بود

🔸مشاور فرمانده کل سپاه: برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند.

🔹شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.

🔹نیروی انتظامی به دلیل آنکه درگیر مسأله تامین امنیت اربعین بود روایت اولی از ماجرای فوت خانم امینی ارائه نداد و دشمن به دروغ روایت‌سازی کرد و بعد هم با ایجاد مظلومیت و تولید خشم کار خود را برای اغتشاش شروع کرد.

🔹طراحی با مساله قومیتی آغاز شد و بعد هم به دنبال حادثه‌سازی در قوم لر، بلوچ و ترک حرکت خود را دنبال کردند.

🔹در فتنه ۸۸ آمریکایی‌ها ندا آقاسلطان را شناسایی کردند و از قبل فیلم و مجسمه آماده شد و بعد هم در میدان فتنه حادثه ایجاد، سپس به سرعت فیلم‌ها منتشر و در خارج از کشور خیابان‌ها به نام وی نام گذاری شد.

🔹در سال ۹۲ هم یک خانم دوتابعیتی را پیدا کردند که در کشور‌های همسایه زندگی می‌کرد و طراحی کرده بودند در آستانه انتخابات به بهانه بازدید از خانواده این فرد را به داخل کشور کشانده و بعد هم با طراحی عملیات انتخابات را به اغتشاش بکشند که به فضل الهی هم تیم ترور دستگیر شد و هم فیلم‌هایی که از قبل ساخته بودند کشف شد.

🔹امسال دشمنان اغتشاش را از مسائل قومی شروع کردند و بعد هم به دانشگاه و مدارس کشاندند، اما با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی موضوع جمع شد و این‌ها مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان‌ها را عملیاتی کنند تا زندانیان را وارد آشوب کنند که در این پروژه هم ناکام ماندند.

🔹البته آن‌ها رها نمی‌کنند، چون علت اغتشاش همچنان تداوم دارد و اگر توانشان برسد این حرکت را ادامه می‌دهند.

https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1570955

 

 

منبع: کانال جماران


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=63778

  تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ساعت: 19:52