دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، عفاف و حجاب!

فقط ساده لوح ها فکر می کنند که «آخوند» از روی سفاهت و بلاهت این کارها را می کند!

🔴بعید می‌دانم که، اگر برای گذشتگان نقل می‌کردند که «روزی خواهد رسید که آخوندها مجری سیستم اعتبار اجتماعی حزب کمونیست چین خواهند شد»، کسی چنین چیزی را باور می‌کرد.
 
🔹فکر میکنم در حزب کمونیست چین به سفاهت و بلاهت این آخوندها بخندند، که چقدر راحت، به اسم حفظ حجاب، آنها را خر شیطان کردند!!!
 
🔗https://t.me/SEPAHCYBERY/61883
 
 
منبع: کانال تلگرامی عقابهای شرقی
 
 
علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:
 
🔹پلیس در بحث حجاب، هم اکنون طرح «ناظر ۲» برای اماکن تجاری، «ناظر ۳» برای معابر و «ناظر ۴» برای فضای مجازی را پیگیری می‌کند
🔸در مورد گشت ارشاد شیوه های جدیدتری در حال جایگزینی است اما اگر کسی با شرایطی نامناسب وارد خیابان شود چه کسی باید او را بگیرد؟! بالاخره مجموعه ای باید بیاید و با چنین فردی برخورد کند. در این زمینه ها وجود چنین ماشین هایی در سطح شهر نیاز است. عده ای به دنبال موضوعی بیشتر از کشف حجاب یا برداشتن گشت ارشاد هستند ، باید بدانیم حجاب در کشور قانون است؛ باید در مقابل بی قانونی اقدامی شود و تصمیم گرفت.
🔹در طرح اخیر مجلس کارت ملی افراد بی حجاب در سیستم فریز می شود و خدمات به مدت یک ماه به فرد داده نمی شود. امروز در سطح فرودگاه ها می بینیم که وقتی خانمی بدون حجاب از گیت رد می شود به او تذکر داده می شود، این طرح هم شبیه به همین است؛ ضبط کارت ملی بعد از سه بار تذکر انجام می شود. قبلا در طرح ناظر ۱ در خودرو ها فرمانده انتظامی وقت اعلام کرد ۸۱٪ از کشف حجاب ها در خودرو ها با پیامک کاهش پیدا کرده است. آن زمان هم بعد از پیامک سوم ماشین توقیف می شد.
 
منبع: کانال تلگرامی سپاه سایبری پاسداران

پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=66337

  تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت: 11:02