جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، عفاف و حجاب!

پاسخ به زامبی های جمهوری اسلامی

 
ftm.rhm56@
@ma_ard70 اولا ک پیامبر و امامان بعد او در هیچ جنگی ک کشورگشایی باشه شرکت نکردند کشورگشایی ها در زمان عمر مخنث صورت گرفت در ثانی اگر نوشته منو خونده باشی گفتم ک دارابگرد بدون جنگ بدست سپاه اسلام در آمد و طبق صلحنامه امام حسن و معاویه بخشی از مالیات اون شهر رو امام حسن برای خانواده شهدای جمل و صفین و یتیمان و فقیران خواست ولی وقتی نماینده امام مالیات رو گرفت در راه بازگشت افراد معاویه اون رو کشتن و کلا معاویه کل مفاد صلحنامه رو اجرا نکرد در زمان ابوبکر و عمر و عثمان جنایات زیادی به اسم گسترش اسلام شد ولی امامان شیعه تا اونجا ک توان داشتند به مردم کمک کردند بهتره تاریخ رو بخونی بعد اظهار فضل کنی
 
mashhadiimarjan@
@ftm.rhm56 خوش بحال پیامبر و ائمه که هیییچ کنترلی روی عمر نداشتند! ولی خب از غنایم و جزیه هم نگذشتند! خیلیی دل رحم و کیسه گشاد بودند!
 
 
mashhadiimarjan@
@ftm.rhm56
فتح استخر و گورویرایش
عثمان که مأمور فتح استخر بود راهی آن شهر شد. او با اهالی استخر در صحرای فراشبند در نزدیکی شهر گور (فیروزآباد امروزی) روبرو شد و با آنان پیکار نمود. پارسیان دوباره شکست خوردند و به سوی استخر عقب‌نشینی کردند. عثمان سپس گور را تصرف کرد و بر اهالی آنجا جزیه مقرر داشت. سپس به سوی استخر شتافت و در راه بلوک خواجه‌ای، میمند، کوار و کربال را در میانه راه قتل و غارت نمود. او با رسیدن به استخر کشتار بزرگی را به راه انداخت تا اینکه هربد فرماندار استخر با قبول جزیه و گرفتن امان‌نامه، اهل آنجا را آسوده کرد و فراریان بازگشتند. عثمان اهالی بلوک رامجرد، بیضا و کوهمره را نیز به دادن جزیه و سرشماری واگذاشت” / “
فتح دارابگرد
ویرایش
ساریه بن زنیم مأمور فتح دارابگرد (داراب امروزی) بود و با لشکر خود به سوی آنجا حرکت کرد. اهالی دارابگرد با کردان (عشایر فارس) لشکر بزرگی را ساختند. اعراب در دشتی به نام دُم دشت که دامنه کوه بنارجان قرار داشت با این سپاه روبرو شدند. آنان برای جلوگیری از محاصره شدن در دشت به کوه پشت سرشان پناه بردند و سرانجام پیروز شدند.[۴] هربد با اهدای مال فراوان و تعهد به پرداخت سالیانه دو میلیون درهم به بیت‌المال، برای مردم دارابگرد امان گرفت. بعد از آن فسا نیز با همان شروط مصالحه کرد. فتح این دو شهر به‌طور کلی دو ماه طول کشید.[۴]” حمله اعراب به پارس. میدونی چرا مردم دارابگرد تصمیم گرفتند خراج بدن؟چون عربا خیلی وحشی بودند و سرنوشت استخر و سایر شهرها اونها رو وادار به این امر کرد. بنابراین مزخرفات تحریفیت رو برای خودت نگه دار.
 
 
mashhadiimarjan@
@ftm.rhm56 «… ﻋﻠﯽ ﻳﮑﯽ از ﻣﺸﺎوران ﻧﺰدﻳﮏ ﻋﻤﺮ (ﺧﻠﻴﻔﻪ دوم ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن) در هﻨﮕﺎم ﺣﻤﻠﻪ ﻟﺸﮑﺮ اﺳﻼم ﺑﻪ اﻳﺮان ﺑﻮد.  زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﺧﻮاﺳﺖ ﺧﻮد ﺷﺨﺼﺎ در اﻳﻦ ﺟﻨﮕﻬﺎ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻮد، اﻣﺎم ﻋﻠﯽ ﺑﻪ او ﮔﻔﺖ: ﺗﻮ ﺳﺮ اﻳﻦ ﺳﭙﺎهی  اﮔﺮ ﺑﺮوی و ﮐﺸﺘﻪ ﺷﻮی، ﺳﭙﺎﻩ اﺳﻼم ﻣﺘﻼﺷﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد. ﺗﻮ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺮﮐﺰ ﺧﻼﻓﺖ را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ اﮔﺮ ﺳﭙﺎﻩ اﺳﻼم  ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮرد. اﻳﺮاﻧﻴﺎن ﺑﺪاﻧﻨﺪ ﮐﻪ اﻳﻦ ﻧﻴﺮو ﭘﺸﺖ دارد. (ﺗﺎرﻳﺦ تبری پوشنه ۵، رویه های ۱۹۴۳ و ۱۹۴۵ – اﺧﺒﺎر  اﻟﻄﻮل رویه ۱۴۷)
«… ﻋﻤﺮ ﮐﻪ داﻣﺎد اﻣﺎم ﻋﻠﯽ ﺑﻮد و روی ﺣﺮﻓﻬﺎی وی ﺣﺴﺎب ﻣﯽ ﮐﺮد ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد وی را ﭘﺬﻳﺮﻓﺖ و در داراﻟﺨﻼﻓﻪ ﻣﺎﻧﺪ  و در رأس ﻟﺸﮑﺮﻳﺎن اﺳﻼم ﻓﺮﻣﺎﻧﺪهان ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ و ﺧﻮﻧﺮﻳﺰی ﮔﻤﺎرد و ﺑﻪ ﻃﺮف اﻳﺮان ﮔﺴﻴﻞ داﺷﺖ. ﭘﺲ از  ﺷﮑﺴﺖ اﻳﺮاﻧﻴﺎن و ﭘﻴﺮوزی ﻟﺸﮑﺮﻳﺎن اﺳﻼم، ﻋﻠﯽ ﺧﻄﺎب ﺑﻪ ﻣﺮدم ﮐﻮﻓﻪ ﮔﻔﺖ: ای ﻣﺮدم ﮐﻮﻓﻪ، ﺷﻤﺎ ﺷﻮﮐﺖ  ﻋﺠﻤﺎن را ﺑﺮدﻳﺪ. ( تاریخ تبری، پوشنه ۶ رویه ۲۲۰۸)
 
 
mashhadiimarjan@
@ftm.rhm56 ﺳﺎل ۳۸ و ﺁﻏﺎز ﺳﺎل ۳۹ ﺑﻮد، ﺣﺎرث ﺑﻦ ﺳﺮﻩ  ﻋﺒﺪی، ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎن ﻋﻠﯽ ﻟﺸﮑﺮ ﺑﻪ ﺧﺮاﺳﺎن ﮐﺸﻴﺪ و ﭘﻴﺮوز ﺷﺪ، ﻏﻨﻴﻤﺖ ﺑﺴﻴﺎر و ﺑﺮدﻩ ی ﺑﯽ ﺷﻤﺎر  ﺑﺪﺳﺖ ﺁورد. ﺗﻨﻬﺎ در ﻳﮏ روز، هزار ﺑﺮدﻩ ﻣﻴﺎن ﻳﺎراﻧﺶ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﮐﺮد. ﻟﮑﻦ ﺳﺮاﻧﺠﺎم ﺧﻮد و  ﻳﺎراﻧﺶ، ﺟﺰ ﮔﺮوهی اﻧﺪک، در ﺳﺮزﻣﻴﻦ ﻗﻴﻘﺎن (ﺳﺮﺣﺪ ﺧﺮاﺳﺎن) ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪ.» (فتوح البلدان بلاذری)
« پایداری مردم ایران در برابر تازیان به اندازه یی بر سران عرب گران آمد که امام حسین پیشوای سوم شیعیان در نامه یی به فرماندار ری نوشت: ما از تبار قریش هستیم و هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند . روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر ، و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است، ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد، زنانشان را بفروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت. (حاج شیخ عباس قمی سفینه البحار و مدینه الحکام و آثار رویه ۱۶۴ )
 
منبع: صفحه اینستاگرام انجمن فرویدی

پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=67170

  تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ساعت: 19:14