دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، عفاف و حجاب!

من هم کاملاً با رهبری موافقم، اگر مردم شعور داشتند آن جوری گله ای به هندوانه دربسته جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ رأی نمی دادند!

 
 
🔘 رهبر جمهوری اسلامی: مگر همه مردمی که باید در رفراندوم شرکت کنند امکان تحلیل آن مسئله را دارند؟  
 
✍ با این استدلال آقای خامنه‌ای که پنبه اصول ۳(جزء۸)، ۶، ۵۶ و ۵۹ قانون اساسی زده می‌شود، همه‌پرسی‌های پیشین نیز زیر سوال رفته و این پرسش مطرح می‌شود که، مگر همه مردمی که در همه‌پرسی جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن در سال ۵۸ و نیز همه‌پرسی بازنگری ق.ا در سال ۶۸ شرکت کرده و به آن رای مثبت دادند، قدرت تحلیل ماهیت و آینده نظام جمهوری اسلامی و ۱۷۷ اصل قانون اساسی را داشته‌اند!؟ اگر نداشته‌اند، چرا به آمار مشارکت مردم در این همه‌پرسی‌ها مباهات می‌شود!؟
اهمیت این پرسش وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم، طبق آماری ‌که مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر کرده است، در پایان عمر رژیم شاهنشاهی، ۶۸درصد از بزرگسالان در بی‌سوادی به سر می‌بردند(اینجا) و تنها ۳۲درصد انها باسواد بودند.
همچنین حسب گفته رئیس سازمان نهضت سوادآموزی: درصد باسوادی از ۴۷.۵درصد سال ۱۳۵۵ به ۹۰.۵درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است؛ به عبارت دیگر میزان باسوادی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۴۲.۵درصد افزایش یافته است.(اینجا )
 
✅کانال جدید # اکبر_اعلمی
@alami_akbar

منبع: کانال تلگرامی مهدی نصیری


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=67376

  تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ساعت: 15:33