دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه

سواد ملی مذهبی های بدبخت: فزولی!!!/ کشور شش کلاسی های پر مدعا

ماکرون در اجلاس بریکس فزولی می کند و روسیه او را طرد می نماید

✍🏻نویسنده : عیاد عقبه| مترجم: علی سرداری

♦️فرانسه در اقدامی عجیب و نگران کننده از آفریقای جنوبی خواست میزبانی خود را برای حضور در اجلاس بریکس به عنوان مهمان افتخاری برگزار کند، اقدامی که تنها می توان آن را سردرگمی سیاسی توصیف کرد.

♦️این درخواست توسط Catherine Colonna ، وزیر امور خارجه فرانسه در تاریخ ۱۹/۰۶/۲۰۲۳ به آفریقای جنوبی ارسال شد و تمایل رئیس جمهور مکرون برای شرکت در این اجلاس را بیان کرد.

♦️این یک مانور سیاسی احمقانه است و نشان دهنده خونسردی جنایتکاران را منعکس می کند وقتی آن ها در بازی ماکس ها مسلط می شوند و خود را بی گناه و مدارا گر می داند، گویی نه اورانیوم نیجریه را با سلاح و باندها غارت کردند و نه طلاهای مالی را به یغما نبرده اند، نه الماس سیرالئون، نه ثروت ساحل عاج و نه آهن و نفت الجزایر را غارت کردند.

♦️مکرون به خوبی می داند که این نشست مردم فقیری را گرد هم می آورد که به بردگی کشیده شدند و به زودی برای آزادی خود مبارزه می کنند. او ممکن است هنوز برخی از سرپرستی تاریخی عمو سام را بر هر چیزی که مردم می سازند احساس کند.

♦️غرب باور نمی‌کند که این ملت‌ها به این سطح از چالش رسیده‌اند و واقعاً قصد دارند بازی خودشان را با روند بالای مسیر حرفه ای شدن، انجام دهند و واقعاً آماده نبرد بزرگ با این هوش شیطانی هستند که غرب به تنهایی از آن برخوردار است

 

منبع: کانال تلگرامی ملی مذهبی 


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=68979

  تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲، ساعت: 09:49