چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:الیزابت رودینسکو و باند رجالگان اش، باز نشر، تاویستوک، درسنامه های دکتر کدیور، دکتر میترا کدیور، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، روانکاوی در فولکلور، سؤالات در مورد محل تحصیل گهر همایونپور، سؤالات در مورد مدرک تحصیلی دکتر محمد صنعتی، سور مقصور کاسبان روان، فرزام پروا موزۀ عبرت روانکاوی، مافياي روان، معجون جادوگری «صن-هما-فر»

جدیدترین معجون جادوگری «صن-هما-فر» – بخش پنج

باز نشر- تاریخ نخستین انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹

جدیدترین معجون جادوگری “صن-هما-فر” – بخش پنج

در این بخش قلم را به دست شاگردان و “دوستداران” و یارانم می سپارم. اینها فقط تعدادی از کامنت های زیر بخش چهار این سلسله مطالب است که در اینستاگرام گذاشته شده اند. شاگردان و یارانم از من پیشی گرفته و بخشی از مطالبی را که قرار بود (و هست) که در آینده به آنها بپردازم را به سرعت دریافته و ابراز کرده اند. اینها ماهی های تازه ی آخرین صید روانکاوی در اکستانسیون هستند!

Bon Appetit !


@dr.nadiasaboury

@_a.i.s.u نوبخت یه بازیچه خرفتِ هیپنوز شده است. نمیشه ازش زیاد انتظار داشت. ضمنا وقتی دکتر کدیور می‌گند حدود سی ساله که می‌دونند پدرخوانده بلامنازع، نه روانپزشکه و نه روانکاو اما تقریبا کل حوزه دکان روان رو در سیطره خود داره، به نظرم یعنی این یه برنامه درازمدته برای مافیای روان و الان در این مقطع از زمان، قرعه مافیا به اسم نوبخت بدبخت افتاده و نوبخت نباشه، یه مهره دیگه پیدا می‌کنند و لازمه کسانی باشند که کور و کر باشند و نفهمند تا تنور دکان روان گرم بماند


@soosoo13001300

البته واقعاً # فرزام_پروا ی اخراجی و اون
@tawheed.nawbakht عددی نیستن که آقای میلر حتی جواب سلامشونو بده، چه برسه به این که بخوان برن و بگن بیست و دو سال پیش که ما فکر میکردیم روانکاوی یعنی “سکس” و خوشحال هم بودیم از این بابت، یکی اومد و برامون سخنرانی کرد و بهمون گفت “صنعتی و مرادی که مراد شما هستن، روانکاو نیستن. روانکاوی با حرفهای اینا هیچ و هیچ سنخیتی نداره. فروید، این کسی که صنعتی و مرادی به خوردتون دادن نیست… لکان کسی است که شعار “بازگشت به فروید” رو داد. میلر “شارح آثار لکان” هست…” و اون سخنرانی ها رو تبدیل به یه کتاب کرد که کلیتش حرفهای فروید، لکان و شماس.
حالا که بخاطر بی لیاقتی و دزدی ها و خیانتهام، منو از انجمنش پرت کرده بیرون، حالا که بخاطر همکاری با مافیای روان چه علیه شما و چه علیه دکتر کدیور دارم دروغ پردازی می کنم، یکهو کشف کردیم ایشون بابت هر یک جمله اسم شما رو تو کتابش نیاورده که ما قاطی نکنیم و رشته کلام از دستمون در نره. حالا می خواهیم شما ازشون شکایت کنی. اینم “لینک مقدس” کشفیات کاغذ توالت مصرف شده.
آخ آخ!
ریخت بور شده پروا آی خندیدن داره


@dr_mehdi_rabiei

از بابتی ایراد از شماست خانم دکتر، چرا که آدم زمانی که مطالب شما رو می خواند دچار وهم فهم می شود، به شکلی که یواش یواش فراموش می کند که مطالب از شماست….
بماند که مافیا حتی به این هم راضی نمی شوند و می خواهند شما را حذف فیزیکی هم بکنند!


@dr_mehdi_rabiei

جالب اینجاست که همان مافیا و دزدها( صن_هما_فر) الان مدعی و مدافع حق و حقوق لکان و میلر هم شدند!
یا خدا به کجا پناه ببریم؟!!

 

@dr_mehdi_rabiei

مافیای روان زمانی که نتوانستند دکتر کدیور را کنار بگذارند، به دنبال این هستند که تصویر و مطالب او را مخدوش بکنند ولی نمی دانند که “عدو سبب خیر شود اگر خدا بخواهد”.

 

@soosoo13001300

@rakhsha.af کلا با “اجازه”، قانون و دیسیپلین مشکل داره. هر چیزی قانونمند باشه، براش میشه دون و “ارتشی” و “کلیسایی”.
خب میشه حدس زد اون مدرسه موشها عجب جای بی قانونی باشه. یاد # سیامک_موحدی؛ عتیقه استوک می افتم که می گفت مهم اینه که تو خوش باشی، حتی شده با شوهر دوستت.


@barahoot.true

@tawheed.nawbakht ببینم نکند فکر کردی مقالات روانکاوی ، همان مقالات آی اس آی است!!


@barahoot.true

@tawheed.nawbakht واقعاً برای من مشمئز کننده است که بخواهم با تو و آن استاد معلوم الحالت وارد بحث و مراوده شوم . همیشه صرفنظر می کردم صرفاً بخاطر احترام به کلمات – دکتر کدیور بود- که در متن های پروایِ «بی تکلیف و ناقص العقل» قرار داشت. بی تکلیف از آن نظر که بین پدرخوانده ی دریوزه و تنها روانکاو ایران همیشه و از همان ابتدا در نوسان بود . ناقص العقلی که هیچوقت به فکرش خطور نکرد آن چیزی را که در روانکاوی می جورد در اتاق آنالیز شخصیِ خود باید بیابد . می ماند وسواس جنسیِ بوزینه ی نکروفیلی و بطور کلی یک حساب شخصی که با ایشان تصفیه خواهد شد .

ادامه دارد…


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.org/?p=72403

  تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت: 08:55